fredag 26. september 2008

Mitt første innlegg

Jeg går på Bjørkelangen videregående skole i den beste klassen, altså 1DHA <3
Kommer til å bruke denne siden til skoleting.
Dette er min aller første blogg så jeg er ikke så flink til det xD