skip to main
|
skip to sidebar
Veronika`s skoleblogg
fredag 26. september 2008
Mitt første innlegg
Jeg går på Bjørkelangen videregående skole i den beste klassen, altså 1DHA <3
Kommer til å bruke denne siden til skoleting.
Dette er min aller første blogg så jeg er ikke så flink til det xD
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Bloggarkiv
►
2009
(1)
►
mars
(1)
▼
2008
(1)
▼
september
(1)
Mitt første innlegg
Om meg
Veronika-1DHA
Hei =) jeg heter Veronika og jeg er 16 år gammel ;)
Vis hele profilen min